Feltörekvő designerek - a magyar divat új reménységei
Idén az Akvárium klub adott helyet 9 tehetséges, fiatal magyar tervező első, önálló divatbemutatójának.
olvass továbbIdén az Akvárium klub adott helyet 9 tehetséges, fiatal magyar tervező első, önálló divatbemutatójának.
olvass továbbA social networking platformoktól a világ legünnepeltebb és legprofesszionálisabb szabadtéri színházának hatalmas színpadáig: Chiara Ferragni lesz az „A Legend of Beauty”, a 2017-es Intimissimi on Ice show jelmeztervezője.
olvass továbbGrandpa, INQ, Jurekka, Kata Szegedi, Rienne Creations, Tomcsányi – ezek azok a magyar divatmárkák, melyek kollekciói hamarosan nemzetközi szakemberekből álló zsűri előtt kerülnek bemutatásra New Yorkban. A designereket a Société Fashion Accelerator Program keretében választották ki szlovák, lengyel és cseh tervezőkkel együtt. Közülük végül 6 márka képviselőinek lesz lehetősége részt venni az egyéves mentorprogramban.
olvass továbbHivatalosan is beköszöntött a nyár, így a gardrób mélyéről már előkerültek a lengébb ruhák. A Premier Outlet összegyűjtötte azt a néhány ruhadarabot, melyekben nem csak divatos leszel, de még a hőséget is könnyebben viseled!
olvass továbbA Nike első futócipője, a Cortez hivatalosan 1972-ben jelent meg, azóta pedig a sneaker- és a popkultúra alapdarabja.
olvass továbbMájus 26. és május 28. között rendezik az ukrajnai Ogyesszában a Paprika Fest-et, ahol három napon keresztül mutatkozik be Magyarország kultúrája, különös hangsúlyt fektetve a zenére, a néptáncra és a kulináris élvezetekre.
olvass továbbA Calzedonia, a harisnyagyártás nemzetközi specialistája a 2017-es tavaszi/nyári szezonra egy valódi, időtlen klasszikust kelt új életre: a neccet.
olvass továbbMár csak pár nap van hátra a kedvenc tavaszi ünnepünkig: jöhetnek a napfényes tavaszi séták, közös főzések, nagy családi találkozások és persze a rengeteg fotó, ami megosztásra vár. Ha már unjuk, hogy mindenki csak a húsvéti sonkát posztolja, tegyünk ellene: a Springfield most összegyűjtött öt olyan képtémát, amivel biztosan hódítani fogunk húsvétkor.
olvass továbbAz adidas futurisztikus műhelyében, a Futurecraft berkein belül mérnökök és tervezők sora dolgozik azon, hogy a képzeletből valóságot kovácsoljon. Ennek legújabb eredménye a Digitális Fény Szintézis elnevezésű eljárás, melynek lényege, hogy fényt és oxigént transzformálnak szilárd anyaggá. Így készül az adidas legújabb modellje, a Futurecraft 4D.
olvass továbbCalzedonia kultúrákon, irányzatokon, trendeken átívelő világkörüli útként értelmezi újra a nyarat. Távolságot áthidalva olvasztótégelyévé válik a stílusnak, amelyben hangsúlyt kapnak a messzi vidékek részletei és színei: Afrikáé, Mexikóé és Japáné.
olvass továbbA következő hölgyeket több ezren követik Instagramon, gyönyörűek, és büszkén vállalják magukat és a testüket. Modellkedésből élnek, pedig nem nádszálvékonyak. És magasról tesznek arra a konvencióra, hogy egy duci lány nem viselhet bikinit. Ezeket a beszólásokat az ő közösségi oldalaikról gyűjtöttük össze. Szerintetek igazak, amiket a közönség és az általános vélemény állít?
olvass továbbFutás közben fontos, hogy a cipőd a kényelem mellett a lábad formájához is alkalmazkodjon, és ott támassza alá,ahol szükséges. Még nem találtál ilyet? Többé ez már nem lehet probléma.
olvass továbbMinden leggings esetében tiszta varrásvonalakkal, légáteresztő anyagokkal és LYCRA SPORT száltechnikával találkozunk, melyek maximális kényelmet biztosítanak sportolás közben.
olvass továbbA Nike mottója: „Ha van tested, sportoló vagy.” Ezt a koncepciót szem előtt tartva alkotta meg a sportmárka a forradalmi Nike Pro hidzsábot, amely a Nike innovációs technológiáit ötvözi a sportolói igényekkel. A kollekció a jövő év elejétől lesz elérhető a közel-keleti piacon, fekete, sötétszürke és obszidián színekben.
olvass továbbÚjabb világhírű márka hirdeti: fogadd el magad és érezd jól magad a bőrödben! A Nike piacra dobta első plus size kollekcióját, amely XL-től egészen XXXL-es méretig kínál sportruházati termékeket nők számára.
olvass továbbÉlettel teli, vibráló ruhadarabok születtek a híres londoni divatmárka, a Fyodor Golan és az innovatív és kreatív megoldásairól ismert technológiai világcég, a 3M rendhagyó együttműködéséből. A formabontó kollekció új színt vitt a 2017-es londoni divathét kifutójára.
olvass továbbA “Spring Icons Selected by The Weeknd” egy teljes férfi ruhatár olyan különleges darabokkal, amelyeket a világ egyik legmenőbb művésze válogatott össze. A kampány bemutatja, hogy mit gondol The Weeknd az ikonikus ruhadarabokról, honnan merít inspirációt, valamint beszél az alkotási folyamatairól és arról, milyen fontos neki mindehhez Los Angeles.
olvass tovább