STYLENEWS / Mobility


Érdekes alternatíva – Subaru Outback 2,5i Platinum

Mindig is azt gondoltam, hogy aki a Subaru márkát választja, az szereti az autózást. Nem a külsőségek érdeklik, hanem egy olyan autózási élményt választ, amelyet vagy nagyon kevés, vagy talán egyetlen más márka sem képes nyújtani. Vannak általános ismérvek, amelyekkel a Subaru mindig is rendelkezett. A legismertebb ilyen az összkerékhajtás, de azért ennél az Outback jóval-jóval több.

olvass tovább

Gyári élmény a javából – A craiovai Ford gyárban jártunk

  • 2022. február 24.

A gyárlátogatás általában különös élményt jelent mindenki számára. Bepillantást nyerni egy általunk imádott termék – AZ AUTÓ – elkészítésének folyamatába, tovább fokozza ezt a varázslatot. A Ford jóvoltából viszont ez a mostani esemény örök, felejthetetlen élménnyé változott.

olvass tovább

A méret relatív – Toyota Yaris Cross Adventure

Mostanában senki nem vádolhatja a Toyotát, hogy unalmas autókat gyárt. Azzal sem, hogy ne akarna minden szegmensben ott lenni. Sőt, ha lehet, akkor a világ legnagyobb autógyártója minden szegmensben több autóval is jelen kíván lenni. De valahogyan a kiskategóriában, a növekvő SUV igény ellenére nem volt még semmi, amit le tudtak volna emelni a polcról. Hát most már végre van!

olvass tovább

Ez a jövő? – Dacia Spring Comfort Plus

Nagyon régóta vártam a Dacia Spring tesztet, ami a mai napon az egyik, vagy talán a legolcsóbb elektromos autó. A tavalyi bemutatást követően az összes kvóta elfogyott, amelyet Magyarország kapott a Renault/Dacia formajegyeket hordozó kicsi elektromos autóból. Látatlanban, csak az ár és a specifikáció alapján! Megérte?

olvass tovább

Mercedes EQB sajtóbemutató

  • 2022. február 17.

Ahogyan az várható volt a 2022-es évben a sajtóbemutatók többsége valamelyik új elektromos gépjárműről szól. Az EQB is egy ilyen Mercedes, de azért egy kicsit mégis más. A Mercedes EQB ugyanis az első elektromos autó, amely teljes mértékben Magyarországon készül.

olvass tovább

Nagyon élném – BMW 420d xDrive Gran Coupé

A négyes gran coupé második generációja járt nálunk, amely minden szempontból nagyobb lett az elődjénél. A kétliteres, 190 lóerős dízel nem divatos erőforrás mostanában, de ha valaki szembe mer menni a mainstreammel, bevállalja, hogy félinformációkból összerakott állítások kereszttüzébe áll, az élete egyik legjobb döntését fogja meghozni. Ezt az autót ugyanis csak szeretni lehet.

olvass tovább